födelsedagsfest!

fick skriva upp 1-2-3 vad vi helst ville "cover" i journalistiken.
hade jag fått/kunnat, hade jag skrivit 1.Sport 2.Sport 3.Sport.
nu satte jag såklart Sport på 1an och skrev en fet motiviation om varför jag skulle få skriva om det i höst.
sen lite annat som jag ändå kan tänka mig och skriva om, men framförallt Sport, så please please please!!!

Idag är det Olles födelsedag, så vi ha dragit ihop alla och ska snart ner till Sandbar och mysa ihop de!
presenter blev köpt igår, idag får vi bjuda på middag, fina människa! 
imorgon är det skollagets första football-match, (de suger verkligen röv dock) men det måste kikas på!

ladda upp bilder senare, då blir det bildbomb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback