First day!

first day in school!
har haft mina nördämnen, Geografi 101, Earth Science 141 - enda svensk dessutom.
och historia 100! jag&benny i den klassen som svenskar, rättttt så fint.
lärarna verka super bra, rätt chill men stränga när det väl gäller liksom, fint det! respekt gillar jag!
riktiga pluggämnen dock.

imorgon har jag skoltidningen, vilket jag vet kommer blir stressig och mycket och göra.
sen photojournalism från 17-22 .. har hört den är extremt töntig och chill, så lite skönt med nåt lugnt ämne!

sitter och titta på Family guy med gänget nu ... carl skrattar i varje mening, och jag tycker det är så SINNESJUKT tråkigt, tur jag kan sno hans dator och underhålla mig själv med att förstöra den med bloggar! fint liv.

köpte två böcker till idag, för 170 dollar ..... sammanlagt är jag nu uppe i 400 dollar för böcker.
det är LITE väl mycket känner jag, de flesta är hyrböcker, så jag hoppas jag kommer få tillbaka endel i slutet.
men att geografi-boken kostar 150 dollar, och 100 att hyra den, är bara dumt i huvudet! hyra en bok för 100. fuuuuck that. - Lång helg till helgen btw, fre-lör-sön-mån! (y)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad skönt att vara enda svensk, det kryllar av svenskar i alla mina klasser :/

2012-08-28 @ 08:01:19
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback