DMV <3

 
Jag hade ju tänkt köra min vanliga pose - typ tummen upp och göra en ful min.
men fick inte göra så för Lisa, hon ville jag skulle köra pose 1. jag gjorde en nr 2 iallafall, och nummer 3 var allmänt konstigt. - jag och mitt redan solblekta hår! 

varit nere på DMV med olle idag och försökt fixa hans ID och mitt körkort.
vilka mongon det är som jobbar på det stället. Olle beställde sitt i Januari, och fortfarande inte fått det.
(det ska ta MAX 90 dagar) Mellan Januari till Maj är det 150 dagar, men kärringen bakom disken vägrade fatta och tjatade HELA tiden om att det KAN ta mellan 60-90 dagar ... men LYSSNA på oss satmara, det har gått 150!!!!

mitt körkort är ju mitt fel, för det har Jayme slarvat bort, mitt kom ju efter 5 dagar, så jag har inte haft problem på den fronten och det är bara att hoppas på att det kommer LIKA fort igen, fick ett "så-länge-körkort" som håller till November, men det är ju själva ID jag vill ha, eftersom mataffärerna här inte ta svenskt körkort för alkohol.
- så nu fick ni den uppdateringen (mest för mammas skull) - men det är påväg, nu får vi vänta och se!


 
vår terass förresten, där vi myser hela dagarna, med sol från 11-5 ungefär.
helt perfekt är den!



och en bild på mig och elin, vår nya rooomieeee! 
Olle klippte till min sidecut, så den inte står rakt ut längre, thank god.
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser gött ut! Synd att det är för lång resa för räkan, annars hade vi lätt kommit och hälsat på er! Imorgon är det onsdag och Calle åker, känns inte så kul, men jag vet ju att han kommer ha det bra. Hoppas allt är bra, det verkar så iaf :) puss å kram!

2012-08-21 @ 07:58:17
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com
Postat av: Calle

Du är världens finaste!!

2012-08-21 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback