då kör vi!

har fått uppgifterna om vad vi ska läsa om på min historia denna terminen.
och det är BARA spännande saker, jag hoppas verkligen läraren är kanon och jag kommer bli helt galen, som alltid på historia-lektioner! 

liten för mysig söndag idag, blev en lång-lunch med Sandra, pratat i över 2 år, men aldrig träffats.
och nu slog vi till, halledah! - kom hem, myst ihop det med pizza, sett på snabba cash, signat upp mig för EN klass till (lite i sista sekunden) men utifall geografin är lite FÖR tråkig/jobbig, så tog jag en i nödfall.

och jag älskar när jag få så otroligt fina meddelanden från folk hemifrån, det gör ont i kroppen och saknaden växer, men lyckan över att få ha så fina människor i sitt liv .. den är bäst.

borde kolla upp i vilka salar jag är i imorgon för mina klasser, men ÄR för trött.
så nu somnar jag ståendes, så illa är det la inte, men liggandes somna jag nog när som helst.
12:45 kör vi med geografi, till 14:05, och 14:15 med Historia, presssssat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback