Bye for now Sweden!

stressigaste dagen i världshistorian tror jag fan! 
in till karlskrona, köpte jeans, två tröjor och skor (herregud? precis de jag inte behövde) men var så fint! 
mys med Cajsa, äta glass på glassiären, äta räkmacka! 
Hem i ilskott, Cajsa hjälpte mig att börja packa, gick i 190 kan jag lova.
farmor är här, blir kräftor snart, vid halv 8 få jag träffa mina två favorittjejer för bamsekramar, och mellan 8-10 får jag träffa mina grabbar, som spelar på JH - sen dra vi!!!! 

och däremellan ska jag prata med telenor för de ha gett mig en LÅST mobil.
försökt ringa Telenor på Väla i hundra år idag, och äntligen kom jag fram och fick skälla om att jag bett om en olåst för jag ska bo i USA - för en gångs skull var personalen otroligt trevliga, och bad så hemskt mycket om ursäkt och skulle försöka göra allt för att de ska underlätta för mig över DERAS fel - Cred till väla!
även om de kunde gjort rätt från början!!!! Gör om, gör rätt! 
 
väskan är packad, jag är redo att förflytta mig till USA, så vi hörs när jag landat i Seattle, Washington!
Copenhagen - Frankfurt - Seattle, där har ni min rutt .. 01:15 fredag landar jag, om allt går som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback