29/8.

droppade (hoppade av) min Geografi-klass idag, kände att med både skoltidningen och historian, så orkar jag inte ha ett till super-plugg-ämne. läraren är fantastisk, men stressig, samt att geografin kändes mer biologi, och det var väl inte riktigt de jag var ute efter! - så jag hoppade in i en fotoklass istället. - historian är dö-spännande och jag är en riktig historia-fanataiker, så med en lärare som pratar 24/7 med information och få mig att lyssna varje sekund - då har man hamnat rätt.

varit nere istan och ränt satan idag, köpt present till Olle, som blir 26 imorgon.
köpt en tröja till Cajsa som hon beställt, samtidigt som jag fick en till mig själv från abercrombie and fitch.
svin dyr affär, MEN eftersom min Geo-bok och clickers ska säljas tillbaka nu, så tjänade jag ihop de ;)






Kommentarer
Postat av: Sanna

hejhej , kan inte du förklara lite om hur amerikanska skolor är? typ är high school som gymnasium? och college som typ hög skola? :)

Svar: High School är som gymnasium, sen finns här både Junior College, City College, College, University, - så svårt och få ihop till svensk högskola eller universitet, men College/Uni är ungefär detsamma som Högskola/Uni i sverige :)
ottosson

2012-08-31 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback