16/8.

innan jag åkte hem över sommaren så lämnade jag en påse med saker kvar.
eftersom Helene och Tess var kvar ett par dagar längre än mig, så sa jag till dom att lämna kvar allt de inte ville ha (typ tess klädkorg, toapapper och sånt som inte behövs slängas) ... igår drog jag fram den, och de stoppat ner en jäkla massa, speciellt en liten viss sten-klump .... som på något sätt connecta mig (lång historia), tess, helene och cajsa ihop, och hur mycket hat det ligger bakom klumpen, så ligger det mer kärlek på något vis. 
den pryder nu vårt vardagsrum ..... gick också förbi lägenhet 123, det var inte det minsta roligt.

Jag vet inte när detta släpper, när jag inser att jag inte kan springa in till 208 eller 123, för det bor ju helt random människor där nu? - jag tror det blir bättre när skolan kommit igång och alla är här.

men jag älskar livet här fortfarande lika mycket, och idag ska allt möjligt skit fixas med skolan osv.
så att nästa vecka baaara bli chill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback