3 april.

två deadline idag, en var nu vid 18-tiden, så den är skickad, och en är vid midnatt.
det är en midterm, och jag är väl halvvägs, och nu står det helt stopp.

somnade dessutom från 17 till 19.30 ... är så grymt trött jämt, verkligen jämt.
somnade nämligen likadant igår ...

nästa termins klasser har öppnats upp nu, så jag sitter och kolla i det, jag har hittat 3 kurser jag vill läsa till nästa termin än så länge, ska hitta 1 eller 2 till, men passa inte ihop sig med alla scheman så bra.
allt jag vill läsa ligger nästan på tisdagar och torsdagar, och kan ju inte pressa in allt de dagarna direkt.

jag är jävla tidig idag ändå - deadline var nu vid 23:55.
och jag lämnade fan in den 22:55 ... läraren måste tror jag blivit galen, aldrig varit så tidig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback