good week coming up!


igår var det fredag - fredagar betyder San Pascual, oftast.
med Louisa och Michaela, som alltid gå vi hem mitt inatten på fredagar, ALLTID! och varje gång fråga vi oss själva.
varför umgås vi bara på fredagar och när vi gå hem från San Pascual?

men oftast gör vi ett litet stopp på Brezza, då det är på vägen, och beställer pizza innan vi kilar hemåt.
- Idag fick jag ett glatt mail - hela veckan är Editing-klassen inställd, ALLTSÅ sovmorgon till 1 varje dag denna vecka. och bara en lektion hela veckan ut, eftersom jag måste skippa torsdagens Digital Imaging ....
första jag skippa, men Louise landar ju på Santa Barbara Airport den tiden, så måste ju möta upp henne!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback