nya roomates.


inga mästerfotografier direkt - men det är dessa jag ska bo med till hösten.
en Karlskrona-bo, en Göteborgare och en Ölandbo.

Jag och Knut-Olle ska dela rum, eftersom både jag och olle (som vi kallar han) tycker om pojkar.
så har vi sagt, att han få fredagen, och jag få lördagen! haha, underbara människa!

och så Michaela och Lisa! 
lägenheten ser ut lika dan som den jag bor i nu, förutom att vi ha terass istället för balkong.
stor som en fotbollsplan, och ALLTID sol från 10 till 17 ungefär.

Jag och helene har musik-maraton med svensk musik.
Lisa Nilsson, Thomas Ledin, Marie Fredriksson Peter Lundblad osv osv osv ...


Helene: åh vad heter han!!! 
Jag: Jadu? ..
Helene: du vet!!! Hamnen ... flickan, du lyssnade på den för några dagar sen.
Jag: se på mig!! Jan Johansen
Helene: JAAAA!!!

åh, haft en fin kväll med tess och helene, myst och pratat! hur ska jag överleva utan dom?!

Prippsblå reklamen nu - dina färger va blå - tommy nilsson!!! SOMMAR, SVENSK SOMMAR!!
hörde ni hade snö?!

och helene är ju som en mamma till oss, men ibland får man fan ta hand om henne.
efter klockan 9 är hennes sovtid, annars dör hon, och så vakna hon runt 7-8 varje morgon, helt sjukt.
klockan är nu snart elva, och jag ser hur trött hon är ...

Jag: GÅ OCH LÄGG DIG DÅ?!
Helene: men jag är så sällskapsjuk ....
Jag: men du kommer aldrig orka upp annars?!
Helene: jag vet!!! åh.
Helene: bara en sak till .. du vet .. (så lyssnar man)
Jag: Jaa, men gå nu!
Helene: en sak till!
Jag: NEEEEJ!!

nu har hon precis stängt dörren, men hon kommer komma ut igen, för hon kommer komma på nåt skoj och säga!
älskar hur olika vi är, jag är ju helt tvärtom, alltid läggdags runt 1-2 på nätterna, och sover till lunch!

Kommentarer
Postat av: usa-emilie

Åh tack för din kommentar, vad söt du är! Ja vi får se hur det blir i framtiden, som du antagligen kan tänka dig så är USA det sista jag vill tänka på nu och ännu mindre ens fundera på som en framtidsplan... haha men vem vet, livet är fullt av vändningar och surprises ;) Är så glad att du är lycklig och nöjd nu i alla fall! Kraam

2012-04-17 @ 19:21:04
URL: http://emilieusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback