this isn't a year in your life, this is your life in a year.

lite planer om vad som händer mina sista veckor här i staterna?
vi har 4 veckor kvar i skolan, innan det är dags för finals, betyg osv.

den 26 April kommer Louise och hälsa på över helgen! all the way from philadelphia.
den 3 Maj kommer ju Cajsa - om ni nu missat det?
den 11 Maj, åker vi nog till San Francisco, hyr bil och ta in på hotell 2 nätter.
den 19-20 Maj lämnar vi Santa Barbara, för Los Angeles.
den 23 Maj sätter vi oss på planet hem och sommarlov.

så den 19 maj kommer inte bli rolig, dags och säga hejdå till alla, alla, alla.
så jag har nästa helg som "min" egna sista helg, att bara tänka på mig själv så att säga.
- måste ta vara på varje sekund, man glömmer det lätt,
 
har lärt mig otroligt mycket under min tid här, saker om mig själv, om mina vänner där hemma.
jag har t.om lärt mig att sverige är det bästa landet på jorden, även om USA är min verklighet just nu.
och att jag bor i USA har fortfarande inte slagit mig, gör väl det när jag kommer hem.

att Carl blev människan som jag skulle lita på först av alla människor. finaste människan!
jag tror att USA var vad jag behövde!

 
skypade med Cajsa igår, en timme under hennes arbetstimmar!
så himla fint, kvällsprat för min del, enda svensken som är uppe 4-5 på morgonen!
 



Trackback