Love!

Lisa gjorde en film till sin pappa, att han måste komma hit över sommaren (då hon är den enda som stanna kvar)
vi har hjälpt till och gjort den lite möjlig åtminstone, här är den, LÅNG men bra! :)
Jag var så JÄVLA bra på beerpong igår, tror alla kan vara överrens om det (helt sant dessutom)
fick precis meddelande från en kompis "VAFAN HÄNDE IGÅR?!!! DU ÄGDE!!"
så, I rock! - och jag är jävligt brun ser det ut som på bilderna.
mina fina roomates! <3 kärlek till dom båda.

svenska-flaggan i bakgrunden! NICE.

igår var en alldeles perfekt kväll, alla fina vänner var där, beerpong, bra musik, allmänt lycklig.
de flesta tog en taxi hem runt 2, men vi andra drog hem till La Brezza, för mer skitsnack och pannkakor.
SEN började jag, michaela och Louisa traska hemåt, men trillade in hos Louisa för chips och mer skitsnack.
sen finally, vid 4 kom jag in i min säng och somnade på 2 röda.

- alla verkade haft en kanon skoj kväll!
alla var bara allmänt lyckliga, och efter att vi spelat "Gräver guld i usa" och "sommartider" med gyllene tider.
så var alla ännu mer lyckliga - galna svenskar som sjunger som idioter, och amerikanare hade ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback