vill inte lämna!


optimala skolbussen, ser ut som den ska tippa bakåt vilken sekund som helst.

titta på flygresor hit i augusti, ska nog köra på bara tur - möjligheten är att jag besöker Seattle innan Los Angeles.
och min finaste vän Sara håkansson flyttar till Canada i Augusti, till Vancover, så kommer blir någon tripp dit också.

- annars är det 40 dagar till hemfärd, vi ha snart befunnit oss här i 100 dagar.
jag är mörkrädd så fort det går ibland ... jag är lite rädd, för att komma tillbaka till sverige.
det är mitt hem, hälften av vännerna kommer vara där, men jag då?
palmerna? stränderna? mitt fina folk här? state street, ... vad ska ... har inte ord.
ska Jekyll&hyde och Puls komma upp i samma nivå som state street? ska ekenäs komma upp i samma nivå som stranden här? ... och folket? ... hur ska jag inte kunna springa över till grannen helt plötsligt och kolla vad dom gör, eller ska inte gustav och carl bara trilla in i lägenheten och äta upp vår mat?
- detta kommer ju ta slut om 40 dagar ... alla kommer försvinna, till olika ställen, med all rätt ... men saknaden kommer att komma!

Jag har mina första timmar planerade, äta lunch, makaroner och falukorv, jag ska äta världens godaste frukost.
och till middag vill jag att pappa grilla flintastek och gör grönpepparsås ...
men ska jag bara äta? jag kommer bli så rastlös, jag kommer vilja träffa mina vänner ...
men de flesta är inte ens hemma när jag kommer ... då alla pluggar långt iväg.

Jag har panik, över att komma hem! 
Jag kommer med all säkerhet stirra upp i taket första natten i min säng ... jag kommer få panik, stor panik.
jag känner mig själv, jag ha kommit hem många gånger nu, och legat i min säng, och haft panik.
jag är inte redo, jag kommer inte vara redo om 40 dagar ... det går inte, WAAAAAAAAAAAH!!!! nu flippar jag.


oj, måste komma på andra tankar nu ... nu blir jag tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback