thunder!

gårdagen var en mysig dag på något sätt.
jag och carl drog upp till mesa och handlade gottit.
sen kilade jag hem och såg på killers med tess och helene, skrattanfall åt 9gag imellanåt.
calle kom över, och vi såg på flickan som lekte med elden, men såg aldrig klart den, jag somnade hundra gånger under tiden typ.

- regnet öste hela kvällen och till jag la mig.
- 8.10 flyger jag upp av att åskan slår ner (inte hos oss, men någonstans), det dundrade som faaaaan.
Jag: om jag blir rädd, kryper jag upp hos dig!
tess: yeahp, jag håller en plats åt dig!

men det avtog där och jag somnade om igen! - första gången det åska i California på ett par år faktiskt.
det är inte vanligt med åska på västkusten, som öst eller mideast - där det åska jämt jämfört med här.
här har dom ju mer jordbävningar - och knappt det för den delen.

man vet när det är soligt här jämt när hela facebook är täckt av:
"åh, det regnar ... vad skönt, mysdag"
"åååååh, regn i L.A!!!! mys mys mys!!"
"ÅSKA OCH REGN I SB!!!!! yeaaaahj"

jag blir dock fortfarande rastlös av regn, men imorgon kommer värmen igen!
i eftermiddag ska jag vara med i en film som lisa ska göra för skolan, kommer skratta ihjäl mig, like always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback