gooooood god.

fick frukost på sängen, helene hade skurit av kanterna på brödet t.om, så de skulle bli enklare och äta.
jag dör så fin, att vakna upp av att någon ställer ner en tallrik och juice är rätt fint att vakna till.

Louise och jag kilade ner till stranden och mötte upp alla där, det STEKTE och jag ha fått lite mer bränna.
kom hem och tog ett dopp i poolen istället, innan vi klockan 17:00 mötte upp Karl, Hampus, Johanna, Michaela, Louisa, Carl, Emil, Anna och Findus för mat och födelsedagsfirande av Louisa! suuuuper, Louise frös dock ihjäl, så när vi kom hem däckade hon direkt (feber), jag själv satte mig och pratade med tess och helene om en hel del saker som hänt, och avrundade med lite serier.

louise sover på andra sidan av sängen, i alla kläder, ingen kudde, ser ju kanon roligt ut.
är så lycklig att jag har båda Carl här, Albertsson och Löfgren, all kärlek till dom.

Helene: ska jag poppa popcorn?
Jag: jaaaaaaa!!
(efter 5 min)
Helene: asså!!
Jag: vad gör du?
Helene: detta var fan det sjukaste jag vart med om, popcorna här är DUMMA i huvudet!!!!!
jag ha poppat i 5 minuter och det är typ 20 popcorn-bitar!!!!

ironin var att popcorn var dumma i huvudet!
- måste plugga imorgon, VERKLIGEN plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback