Come on!!

fick återigen mycket gjort idag, ännu mer imorgon sikta jag på! 
har varit och ätit middag med Jayme, hans mamma och syster som är här från Seattle.
eftersom allas favoritmat är thai, så var valet av mat rätt enkelt, super trevliga, och sjukt enkla och lätta liksom.
och hans mamma är sjuksköterska och började tjata om min hals direkt, te, mediciner osv ... 

efter middagen började jag känna mig galet hängig, kall, varm, kall, varm ... så efter 10 min hos jayme höll jag på och somna, och direkt nån rörde mig så gjorde de ont, så fick glatt traska hem .. i regnet dessutom.
halsen värker satan, så får bli en tripp till skolsystern imorgon, om jag hinner. (gratis antibiotika här) woho.

10-12.45 plugga i dac-lab.
12:45-2:00 lektion.
2:45 hämta upp Louise från flygplatsen ... sen får vi helt enkelt se vad helgen utvisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback