Chuuccky.

Chucky-maraton hade vi igår, Jag, Carl, Knut-Olle (kj eller olle) och Emil.
den första är så bra, för att vara ifrån 88' 
men den andra var så dålig, haha gode min själ, men vi såg seed of chucky, inte bride of chucky.
vilket ska vara bättre?

jag har blivit galen i en ipad - egentligen inte själva ipaden, för den kan jag inte med.
men spelet Draw Something! så jag leker med tess ipad hela dagarna.
och hur ska jag klara mig hemma i sverige utan varken en ipad, eller iphone? - kommer ju blir tokig.

Helene: malin, du vet att klockan snart är 12?!
Jag: ja men jag ska äta frukost ...
Helene: men frukost äter man klockan 8?! jag ha precis ätit lunch - spagetti och köttfärsås.
Jag: TILL FRUKOST?!! EUUH.
Helene: DET ÄR INTE FRUKOST KLOCKAN 12!!!!!

det är precis som att höra mamma säga godmiddag när man kommer ner vid tolv, och dom ska äta lunch och jag vill ha frukost! - haha kärlek!

chucky - hade blivit skiträdd om någon gett mig en sån här, hatar dockor och barn i skräckfilmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback