Bullbak!

gårdagen bestod av thaimat, film och nattprat, sånt gillas!
- idag har tiden bara flygit iväg, jag och matilda kilade ner till state, jag köpte kläder igen, fuuck.
skor, byxor, skjorta ... men nu är det stopp, fetestopp! inga mer kläder ska inhandlas, förutom en bikini, det är de enda jag behöver, när det väl ska badas! 

köpte hem lite skit till taccos och bullbak!
emil och calle kom över med resten av ingredienserna, som jag tvingade calle be sin mamma skicka, pärlsocker, jäst, och annat svenskt man behöver.
ÅHaaamig så gott det vaaaar.

imorgon ska det blir kanonväder, så det blir strandhäng, och strandfest! - Craaazy.

Thaibruden:
vill du inte ta med dig maten hem?!!!!
Jag: nej alltså, det är lugnt (1. jag är svensk, ta inte med maten hem från resturangen. 2. jag hatar att äta mat dagen efter)
Thaibruden: tyckte du det var äckligt???!
Jag: NEJ?! det var gott, jag vill inte ta med det hem bara.
Jayme: hon är svensk ... man få bara acceptera det så! ;)
thaibruden: okej ........ (gå därifrån, as besviken att jag hatar deras mat)

- 1. deras mat var gudomligt. 2. jag vill inte ta med mat hem! 3. i Sverige hade man fått sig en lusing om man tog med mat hem!


- bilder kommer, när jag har mer tid. GOOODNATT
Glad påsk där hemma! vi firade det med taccos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback