8 april.

Jag är så bränd att jag inte ens kan röra mig i sängen, men det är väl fint det också.
tillslut kommer de ju lägga sig till en brun fin nyans.
- varje person som tittat på mig nu ikväll har jag flinat åt mig, "YEAH i know, I'm a fucking lobster" (kräfta)

lärt Jayme en jävla massa svenska ikväll, gå framåt som fan!
men vet inte om jag är den bästa på och lära, då jag inte kan uttala R'en, men de vet han ju om.
och tex - "Jag vet inte" - blir ju "ja vene".

förresten, ojoj!
igår mötte jag och calle två norska killar på beerpong, det stod mellan sista "koppen" och jag säger till calle.
"Tänk på Northug, tänk på hur mycket vi hatar honom, var ett med bollen när du kastar, tänk på rövhålet!!!"
Norrmännen tyckte dock det var mer roligt än förolämpande, som tur var.
MEN VI VANN! SVERIGE KROSSADE NOOOORGE!

kan ni förstår det är den 8 april redan? jag kan då inte.
- mamma skype imorgon efter halv 8 din tid ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback