3 av allt!

att rulla runt i sängen inatt var det inte på tal om, bara att vända sig från höger till vänster sida tog åratal.
men rudolf med röda mulen har börjat lägga sig lite ungefär, även om jag lyser som en stoppskylt, så har det ändå lagt sig lite. - benen och armarna är ju härdade sen fotbollstiden, så precis där shortsen alltid tog slut, där gör det ont!
"people cry, not beacuse they're weak.
It's beacuse they've been strong for too long"


det är en ny vecka, solen skiner över Santa Barbara, regnet kommer imorgon, tråkigt som fan!
i&med att det är en ny vecka, betyder det också ett steg närmre till cajsa kommer, 3 veckor kvar! 
kan inte förstår att vi bokade det hela i Februari ... 3 Februari för att vara exakt.

då skrek vi om "ååh, 3 månader kvar bara ..." och nu ... 3 veckor, skratta eller gråta över hur snabbt det går?
- kommer vara happy moment när jag plockar upp den där tjejen på busshållplatsen.
troligtvis kommer jag gråta av lycka, att ha en vän hemifrån hos sig, och cajsa som är så lik mig dessutom.
när hon kommer, kommer det ha gått 4 månader utan ett känt ansikte, lycka lycka lycka!




Kommentarer
Postat av: Cajs!

<3

2012-04-10 @ 01:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback