25 april.

Känner mig inte bra nu ikväll kan jag lova er.
Carl och jag trampade hem till mig efter bibblan runt 8-tiden.
åt mat, och började spela Rumble på Ipad/Iphonen, gud, helt fast nu, skaffa de!!

och nu känner jag mig alldeles spagettiklen, gör ont överallt, snorig och ont i halsen.
förhoppningsvis bara en "kvällsgrej" som är borta imorgonbitti
!
kul när man ska kolla sin pipeline/moodle (för snabb info om vad det är, där alla sina kurser kommer upp, alla läxor, alla betyg) - så funkar inte min just nu såklart, "no course information to show" - BRA!!!
Jag som behövde kolla den typ precis nu!

håkansson: räkna bara dagarna till du kommer hem, och sofia, är inte hel utan er två!
Anton: nejdufan, skype nu va?! och komma hem också?

mina finaste, jag saknar er! åh vad jag saknar er .... all min kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback