2 april.

här har vi vår ena del, Los Angeles och Las Vegas.
den är LITE väl lång för min smak, men ni får titta på det ändå! 

har skypat med finaste anton idag också .. det kan sluta lite hur som ...

nu ska jag sätta igång med Journalistiken, har exakt 7 timmar på mig innan deadline, så here we go!

(update) - det är nu 4 timmar till deadline, och jag är långt över än vad jag behöver göra.
så det rullar på smidigt här, gänget skulle ha filmkväll där ute, jag fick tacka nej och kura in mig på mitt rum och plugga (stolt jag blir över mig själv, sån himla självdiciplin) - är ju faktiskt här för att få mina A, plus att det är midterm, viiiiktigt.

så söta helene kommer in med varm choklad, grädde och en bulle till mig.
"kan du inte vara med på filmmys, så får du ha de lite mysigt med läxorna åtminstone"
- jag kommer dö utan helene nästa termin!


Mamma - skype imorgon, någon gång på kvällen din tid!

Kommentarer
Postat av: Molly

Den var inte för lång! Men kan vara för att jag älskar sånna här filmer!

2012-04-03 @ 18:13:15
URL: http://mollymalm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback