yeaj hurraaah.

denna bilden är 11 månader gammal. - faktiskt min sista helg i Chicago!
vi sitter på Navy Pier, en fin höstdag!
bakom sitter två andra personer, Ludvig och Annie.
- Annie som förövrigt kommer hem samtidigt som jag lämnar England.
som dessutom bor väldigt nära mig i Sverige.
en fet träff är ett måste när vi båda är hemma i sveeeaaland!

men bruden till vänster om mig.
har förlängt .. efter ett år i Chicago.
förlyttas hon till Californien.
och det är inte vart som helst i Cali, utan väldigt nära Santa Barbara.

detta kommer bli rövbra tror jag.

Kommentarer
Postat av: evelina

aw, söta du :D Tack snälla, och det kommer bli så jävla kul när vi båda är i Cali och får träffas i januari när du kommer dit :D !!!!! AWESOME <3

2011-09-13 @ 23:28:54
URL: http://evelinaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback