HOT HOT HOT.

DET ÄR SÅ VARMT !!!
jag älskar sommar och sol, men jag var inte beredd på detta, alltså har jag inte ens med mig ett par shorts.
jag vill bara gå runt naken.

och det är inte lätt att vara blond, blåögd, svensk och snygg i England - jap vi svenskar ser ut som kungar här.
alla engelska brudar ser ut som en påse skit, dom klär sig som skit också.
men varje gång jag gå någonstans så tutar det fan minst från 4-5 olika bilar. - jag blir så trött.
ett uttryck som finns här - "the brittish guys could never get a swedish girl, so just keep looking" 

ska säga jag är från Polen nästa gång!
- 11 dagar till Matilda kommer, wiihooooo.
- färdig ansökt för CSN också, vetifan hur de gick, jag bara klickade på hej vilt, som vanligt.
satans dum jävla sida, och krångligt var det också, men ska nog gå vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback