I-landsproblem.

sitter och prata med Briitta, som förövrigt också kan komma på lördag, wiho!

Jag: är du också jätte svullen i halsen?
Briitta: jaaaaaa!
Jag: känns som mitt huvud är ner till knäna.
Briitta: asså va? ner till knäna?
Jag: jaa, asså känns som det är så tungt?
Briitta: asså jag fattar verkligen ingenting??? 
Jag: HUVUDVÄRK?!! det känns som huvudet är så tungt att det är ner till knäna!!
Briitta: jaaaaaaaahaa!! men vem prata så?!!

- men man säger väl så? ner till axlarna har man väl hört? dra man till med knäna så är det ju ännu värre bara?
det är det fina med att komma från olika delar av Sverige, alltid är det något man lär sig! (:

Jag är rastlös så in i helvete - men jag är alldeles för slö för att göra något.
dagens i-landsproblem?

nu sitter jag och skypa med Sofia, åker hem till henne imorgon tillsammans med Sanna, ska vi ut på puben, sova där - sen åker vi hem hit vi 3, och Briitta kommer någongång därefter, äter mat, se film, sover och så har vi skoj hela söndagen också, - weekend it is!
hon ha redan killproblem bland engelsmännen, sjukt skoj att lyssna på, dessa navyboys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback