Threee weeks!

precis avnjutit en frukost med rostade bagels och ett stooort glas oboy.
kommer aldrig göra mig av med all oboy, - hade ju fortfarande kvar oboy sen vintras/våras här - förhoppningsvis gillar väl tysken det, så får hon dricka upp allt.
hon kommer ju förresten på söndag, för att hälsa på, inte tokigt alls? - hennes moster bor tydligen här i england.
men annars kommer hon ju om en månad ungefär ... ibland känns det som evigheter, samtidigt som jag känner att jag kommer vara hemma imorgon.

men om exakt tre veckor idag kommer Matilda hit, wiiihooo.
planera redan vad vi ska göra, vi ska absolut göra Exeter på fredagen, på lördagen får vi väl slå på stort med Taccofest, så DU måste ta med de ingredienser jag ber om, som inte finns här ;) - en lång film får vi nog med köra på!! - sen får jag visa henne kilmington, som ser ut som en trollsaga, och såklart Old Inn, vår berömda pub!!
mer brittiskt kan de inte bli (;

och FINALLY, det är sol och klarblå himmel ute, england visa sin bästa sida nu när jag bad om det.
så om 30 minuter ska jag börja jobba, så det blir inte mycket inomhus idag känner jag!
BILDER KOMMER I EFTERMIDDAG, LOOOOVAR.

mammsen, vi skypa runt 6 din tid om det gå för sig och om du hinner läsa detta! (:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ska bli så kul :D. Har skrivit ner allt på en lista så jag ska absolut inte glömma att inhandla allt :P.



See ya in three weeks! :D

2011-09-21 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback