fin helg.

Gårdagen börjades med förfest hemma hos Cajsa.
blev musik-quiz-intro, jag är ju ingen expert på ny musik, inte alls faktiskt.
däremot kom det klassiker som Creedence, smokie, beatles, the clash osv - då får man trivas!

åkte in till karlskrona vid midnatt och mot statt.
blev en halvkort kväll för min del, för jag började må väldigt dåligt (jag var inte full)
utan mitt blodtryck skönk i botten och jag svimmade till mitt på golvet nästintill, allt blev svart, allt ljud försvann och svetten öste - men efter 10 sekunders vila så var jag precis normal igen? och efter lite chokladbitar.
aldrig varit med om liknande, men då runt 2 tiden så körde jag och Hanna hem, snälla människa som avslutade sin kväll för min skull. - det hela var super skumt iallafall och rätt så otäckt.

Idag har jag träffat Jakob och Viktor - åkt hem till Cajsa igen och hämtat kamera och dylikt som blev kvarlämnat.

United vann med 0-5 igår btw, ASSSS BRA! - och idag är det 11 September - 10 årsedan.
för ett årsen idag så var jag i USA och fick höra allting på radio och se på nyheterna, men känns ändås som om vi bör kunna sluta "tjata" om det nu, 10 årsen, 11årsen, 12årsen - vi kan ju hålla på så i eeevigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback