TRÅKIGT_BLOGG_2011

gårdagen spenderades med Viktor för lunch/fika och skitsnack.
därefter drog jag till Cajsa för Big Bang Theory maraton och åt med våra två män Ben&Jerrys!


NU ska vi och handla och sen jävla ska vi se bio, där faktiskt bion är INSPELAD HÄÄÄR !!! wiihoo.
så att det är väl bud på att se skiten? "försvunnen" med Kjell bergkvist osv - verka ju inte kanon, men den är trots allt utspelad här - PLUS att Matt Damon, Jude Law och Kate Winslet nya film kommer nästa månad.
Contiagon eller nåt - och det fina med detta är att den spelades in när jag bodde i Winnetka, USA! inspelad just där, i området där vi bodde, så var bara att vakna upp till Matt Damons ansikte varje dag.
så det är ett måste att se den, både för Winnetka/wilmette är med och Chicaaaagooo.

har lite problem med att få ut foton på mig själv - MÅSTE vara passfoton?
och vem fan har två såna sparade? det är ju inte direkt så man springer och gör det en gång om året.
men får ju fuska, men blir ändå så jävla onödigt.

om någon fan här har rese-blogg, så skriiiv, jag vill läsa lite resebloggar.
och inte New York eller London nu ... utan något roligare som inte 80 procent av befolkningen skriver om.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har följt din blogg sedan du var i Chicago. Kul att du kommer iväg till USA igen! Anyway, on the subject of resebloggar så bor jag just nu på den schweiziska landsbygden mitt bland vingårdar och berg. Definitivt inte your average au pair blog, haha.

2011-09-10 @ 18:02:01
URL: http://multipurpose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback