Im heeeereee!

Framme - jag hatar heathrow, är seriöst värsta flygplatsen på hela jorden !!! YOU SUCK !!!
men jag hittade världens snällaste busschaffis, som istället körde mig runt halva heathrow och tog mig ut därifrån för den delen också.

på tåget började jag prata med 3 britter, dom var ju så faschinerade över mig (att jag var svensk) och den ena hade vart i stockholm - som han älskade! medans den ena tjejen kläcker ur sig att hon hataaar stockholm, men älskar oslo. - så då vet vi det.

fick sms från Cathy att jag måste hoppa av en station efter axminster, då det är Carnival där idag (till min ära) skrev hon - men alan plockade upp mig i axminster iallafall, parkerade 10 mil iväg typ, så vi fick se hela carnivalen för den delen, skit skumt! - valde perfekt tid att komma med, ungarna är dunder-förkylda.

när vi kom hem så sa alan "så du har saknat oss?" - Jag svara "jaaa klart!!" - "AAWWH WE MISSED YOU TOOOO!"
och cathy sprang till mig när jag kom in genom dörren och skrek weeelllccommmee hommmeeee!!
Spicy pasta väntade på mig också för den delen, min favorit!! köpt hem bagels och cola hade hon med gjort.
sicken fin lördag.

- bor just nu i gästrummet, vilket suuuger, för sängen där är as hård!!! - på måndag då jävlar är jag tillbaka i mitt rum. - men nu ska jag däcka och sova som aldrig förr (hoppas jag) ska bli så kul och träffa mina tjejer imorgon!

Jag: cathy!! det batteriet du skickade kom aldrig!
Cathy: asså förlåt så hemskt.
Alan: vadå? du sålde ju det på E-bay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback