I need a nap.

som inte som en prinsessa inatt iaf (varför dom nu sover bättre än andra?)
- sista natten i denna stenhårda säng, hurraaah.

gick ner och träffade ungarna - gracie log som aldrig förr och philippa nös och hostade mest, haha.
men sen skulle det kramas och hjälpa till med min frukost - iaf gracie (som jag trodde)
min fining. - har varit ute och gått med de små liven i alla vattenpölarna, och båda skulle hålla mina händer.
när cathy kom ner så säger philippa "malin is home" - och sen dess har vi myst i soffan med nysningar, hostningar och ännu mer hostningar. själv börja jag blir förkyld och få huvudvärk - har haft huvudvärk och ont i halsen i flera dagar, men det ska väl bryta ut nu när alla andra är sjuka - såklart !!

tror vi ska åka in till Honiton snart, antagligen det eller Exeter, don't really know yet.
det är kallt och jävligt, regna gör det också, slappdag känner jag det borde vara.
ska slappa satiken när jag kommer hem sen - JAG HAR GLÖÖÖMT MIN SLADD TILL HÅRDDISKEN?!!!!
jag ville dö igårkväll när jag upptäckte detta hemska.
men fina pojken där hemma skicka det på posten, som förhoppningsvis kommer fram också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback