Go go go go!

nu har jag fått rätt papper till SBCC och har fyllt i allting rätt.
så nu är jag antagen till Journalistik-programet, däremot ska jag göra den satans intervjun bara.
och ha skickat till dom att kirra det innan 17 September. så förhoppningsvis blir det gjort snart.

var inom skolan idag och hämtade mina betyg på engelska - som jag tror dom bara översatt direkt från Google.
var skit dåligt gjort verkligen, haha! - träffade Linn för en fika och hem fort som fan för att hämta paketet och fylla i!

nu börja jag mår dåligt över att vara här i Blekinge  - deeeeeeeeprimerad kallas det.
nästa vecka då jävlar får jag åka till england, jag tjatar JA! - jag vill bara åka nu nu nu nu nu.

helgen är det kräftfest och annat mys.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad är det för intervju du ska ha? (:

2011-09-08 @ 00:28:49
URL: http://joietoujours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback