Gladglad.

sa jag det var varmt igår? - glöm det, IDAG ÄR DET VARMT.
tänk er den varmaste dagen i sverige, plus lite till, så ha ni hur det är i Axminster just nu.
inte bara här för den delen, hela england kokar.
jag har fått bonnabränna! (y)
och mamma tror jag överdriver med värmen - bara att kolla runt alla bloggar i england just nu, typ.
eller facebook, ELLER nyheterna - såhär sägs de på nyheterna.

"The hottest end to September since 1895! Temperature set to soar to 28'C !!!!!"
blommorna tror det är vår igen, så dom blommar ännu en gång, Jersey slog rekord med 28 grader igår.
vilket är 2 timmar härifrån, och det håller sig till söndag !!!!!

men jag är sjuk, har legat i sängen hela dagen (förutom en timme då jag njöt i solen)
ska sova lite till, sen sola lite till ... hejahejaheja! snart helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback