Fylla i och se glad ut!



idag kom papperna om skolan.
redan det jag fyllt i med Kilroy, så det var en enkel match.
lite småskit kvar om pengar som pappa ska få skriva under.
och betyg som ska fixas, och två jävla foton på mig själv? - orka de då.

tänkte jag ska vara klar nästa vecka, min deadline är 23 sep.
och innan dess ska jag fan vara klar, för klappat och klart innan England har jag bestämt.
nu skall det renskrivas över till bläck - alltid då jag bruka klanta till mig (;
men ska inteee stressa - promise!
bara lite bökigt med att fylla i allt eftersom jag haft visum förr, social security number osv.
som alla andra lyckostar får hoppa över.

BREVET FRÅN ENGLAND KOM INTE !!!
jag skjuter väl halva posten snart! - måste ha det nästa vecka, MÅSTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback