College

Har helt glömt bort att berätta vart jag "står" på collegefronten.

alla mina papper är i Californien just nu och väntas på att någon ska se över allt.
Jag har betalat min första betalning - vilket är 5000 kr och därmed har jag säkrat min plats.
just nu håller jag på att söka till CSN med pengar, tänkte ha det klart till slutet på veckan minst.
så om 4-5 veckor kommer visumhandlingarna droppa in, förhoppningsvis lagom till jag kommer hem.
men jag minns endel om det sen sist jag sökte visum, så skulle ju gå an att göra det härifrån också.

vi har hittat bra flyg för 5500 kronor, vilket är då tur&retur.
så vi åker runt 6-7 Januari, och kommer hem i slutet på Maj.
så hoppas på att kunna boka SNARAST!!

men varför jag inte skriver om det just nu är pga att skolan har mina papper och det ta 4 veckor innan det är kirrat.
men om någon annan själ läser här, och ska också plugga till nästa "semester", kanske t.om journalistik - SKRIV !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Jag håller också på att söka till SBCC, inte journalistik men.. Men du är långt före mig! Skickade iväg min ansökning för två veckor sen. Har inte ens börjat söka CSN eller Visum osv.. Har kollat på flybiljetter men inte mer än så. Åker du med något företag eller fixar du det själv? Blir så nojig när du är så långt fram i din ansökningsprocess och inte jag:O

2011-09-28 @ 11:12:33
URL: http://sdabbour.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej! Kände att jag var tvungen att skriva. :) jag har sökt till SBCC och ska (förmodligen) börja hösten 2012. Så vi går om varandra! Ska läsa journalism med så det blir kul att följa din blogg och se vad du tycker om det "major"et (?) ;D

2011-10-12 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback