boka hembiljett.

Det är måndag, jag ska börja jobba om en timme (bara två timmar ungefär idag)
Barbora åker hem kl 18.00 - iallafall påbörja hon sin resa då.
det trillade in hantverkare i huset för en timmesen, dom ska göra om badrummet.
Alan har redan gjort hälften, men eftersom han jobba i london under veckorna, så ta det otroligt lång tid.
vetifan vad dom ska göra, jag vet bara att jag nästa helg ska få bära upp ett jävla badkar.
den står nere i hallen, en stooor fet Jaquzzziii - OCH allt hinner inte blir klart tills jag är här?
HALÅ?! en jaquzzi, och jag hinner inte bada i den?! orättvist.

ska kika på flygbiljetter hem nu tänkte jag mig, se om dom är billiga och vilka datum som passa bäst osv.
glöm att det blir från heathrow iallafall.

men tiderna verka bara vara sent på kvällen?
så om någon villig själ kan hämta mig i kristanstad? om jag lyckas ta tåget dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback