aarrrrggh.

måste gnälla lite.
cathy har förändrats till typ negativt.
hon är fortfarande genomsnäll som vanligt, men JOBBIGT beskyddande, så det blir irriterande.
jag kan inte göra någonting med barnen förens hon ringer, och det ska härjas?


så var det inte alls förr, jag fick göra vad jag ville - sure, jag få ta barnen vart jag vill fortfarande.
men då ringer hon en gång i sekunden? - och typ allting ska särbehandlas, precis som ungarna är cpskadade och kan inte göra ett jävla skit? - en sak som är lika dant är att direkt jag "lämnar" över efter jag jobbat så börja ungarna skrika, gråta, bråka, och när jag jobbar händer detta kanske en gång i veckan? - JUST FÖR att jag behandla inte dom som nyfödda barn - dom få göra allt själva, VILKET DOM GILLAR - dom får plocka ut sina tallrikar till diskmaskinen, ta på sig skorna själva, av med jackorna, sätta igång diskmaskinen, städa upp efter sig när vi lekt, tvätta händerna själva - och grejen är att dom älskar göra sånt som jag gör, och hjälpa till, vilket typ alla barn gör.

men nu är det INTE RÖRA, NEJ NEJ NEJ, och ungarna blir galet kinkiga!
och jag får typ ryck när som helst - låååååt dom göra vad dom villllll (i rätt mängd)
men fortsätter hon så kommer jag säga till henne, annars skjuter jag mig själv.

- till helgen ska jag träffa en svenskbrud faktiskt, bor i South Malton? i think.
vi ska in till Exeter iallafall, det är ju mittpunkten för allt nästintill, - så det blir nog kanonens!

imorgon lovar jag bilder! - om det inte regna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback