a day with Gracie.

jag och min bästis Gracie har haft hela dagen tillsammans för oss själva.
Philippa och Cathy har varit iväg, och jag älskade det.
vi gjorde massor av mys tillsammans - alla vet att Gracie och jag kommit varandra närmast.
Philippa är en ängel, men hon är mer den som myser och gråter jämt, haha!
medans Gracie gillar lite "tuffa" och hårdare tag typ, och gråter inte direkt hon ramlar t.ex.

men det är det enda jag jobbat idag, de 2½ timmar med Graaccciiee.
har lovat att ta lite bilder på saker och ting och sälja på ebay åt dom, så ska ner och fixa det nu.
- som sagt, väldigt lite jobb denna veckan för min del, då Cathy har noll jobb själv.
vi ska däremot dra till Plymouth en av dagarna och shoppa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback