1a jävla September.

God morgon hösten! - 1 jävla September.
nu väntar 7-8 månader av kyla, mörker och tråkighet - VÄLKOMMEN !!!!


för ett årsen idag träffade jag Elena och Giulia på Homers (världens godaste glass) i Chicago.
känns lite galet att det var ett helt årsedan jag bodde i Chicago och träffade så mycket vänner jag bara kunde!
njöt av Chicago så gott jag kunde, och åt Oreos för fulla munnar! - I love and miss Chicaaaago!
- nog om det, jag längtar inte tillbaka om jag säger så, absolut inte på det sättet.

jag ska flyga in i duschen, fixa och dona lite innan jag ruttna bort här.
åker bort till Linn runt 3-tiden! - så vi hörs nog inte mer idaaagens!
HOPPAS PÅ POST I BREVLÅDAN HEMMA I KAALLINGE !!! JAG MÅSTE FÅ BREVET IDAG !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback