15 September.

varför är det bara fjollor med i Robinson? - jag borde vara med och visa hur det ska gå till alltså.

idag ska jag börja packa hade jag tänkt mig, åker ju trots allt i övermorgon.
kollade precis upp flygtiderna och skrivit ner alla nummer, WOHO! - jag är tidigt ute nu.
- ska in till stan och försöka hitta födelsedagspresent till mina tjejer, dom fyller ju i början av oktober.
måste ha nässpray om jag ska överleva i england också, så det ska inhandlas.

men som sagt, blir ju inte alls en lång tripp denna gången, blir väl 5-6 veckor max.
riktigt tragiskt nästan, för vetifan när jag ska hinna med allt jag vill hinna med.


nu får det blir lite Big bang theory igen! vänta med packningen istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback