Whaaaaat?

just idag saknar jag min allrraaa bästaste vän, min finaste och äldsta vän för den delen.

och just idag fick jag mail som gjorde mig lagom ledsen, och super glad ... allt på samma gång.

"HEEEY!! jag har nyheter ... jag åker som aupair om två veckor, och kommer hem i slutet på januari <33333 miss you!!!"

SAY WHAAAT?!! mitt svar var tillbaka: STOPPPPP !!!!!
1. jag komer hem om två veckor? hinner vi ses innan du åker?
2. komma hem i slutet på Januari? då är jag i Californien?
3. MENAR DU ATT VI INTE SKA SES FÖRENS I MAJ ??!!!! 



så nu din slöis, ta du upp din telefon, LÄSER dina sms, och svaaaaaaaaaara !!
du är en slöfan, men jag tycker om dig, men nu jävlar är jag för nyfiken.
OKIDDOKKK!!

ANNARS? - prata med mina fina vän Emma uppe i stockholm.
ska ju upp dit och fixa visum till December tror jag, så har jag snyltat mig en sängplats där ett par dagar (a)
inte träffat den tjejen på 2-3 år nu, ja sen sist jag var på långtripp i sthlm. hel galet! hade ju först tänkt boka hotell är uppe över en natt. men svaret var "är du helt dum i huvudet eller? du får aldrig bo på hotell i stockholm så länge jag bor här !!! du ska bo med mig!!!!"
- ska BLI så jävla kul och träffa den bruden igen! saknar min själsfrände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback