saturday and sunday.

Prinsess-klänningar var temat.
lyckades vi fint? - i think so - tjockis-alan på bild också.



så, kidsen fyllde 3 år gamla igår.
och vi hade kalas, de fick överdrivet mycket presenter.
jag åt upp allt som barnen egentligen skulle ha, och det var allmänt stökigt.
precis som ett kalas för 3åringa ska vara.

men jag rymde en halvtimme tidigare, för att åka till Yeovil och möta upp Matilda och Mel.



vi såg på bio - Drive.
det var med Ryan Gosling, snyggingen i Dagboken.
så matilda bokade, var säker på att det var en gråt-film och förstod inte alls varför åldersgränsen var på 18 år?
filmen var lagom seg och konstig första 15 min, han körde, körde körde.
och tillslut började han döda folk åtav bara fan, riktigt rått vissa scener, hahahaha!
jag och mel skrattade ihjäl oss, och matilda var livrädd och sur för att det inte var en gråtfilm.


en galen svensk, och en galen tysk.


två galna svenskar.

efter bion, antog vi ett NEW YORK place.
det kändes faktiskt som man var i USA, väldigt likt allting.
efter de körde vi hem till brudarna (dom är aupair i samma familj)
så vi såg på super rolig animerad film - despicable me. 

somnade som stockar, och vaknade upp runt 10 idag, och kilade in till Exeter.
för shopping, åt världens GODASTE PIZZA !!!! WAAAH och mös runt.
nu är jag hemma, och en ny vecka börja snart - men på onsdag kommer Matilda.
och jag ser så mycket fram emot det!!!



på resturangen hade vi alla bara en jävla massa mynt, så detta är vad vi betalade med.
det är runt 250-300 kronor i mynt - servitören älskade oss!

har vart en fin helg helt enkelt.
nu ska jag krypa ner med lite choklad, sätta på svensson svensson och njuta!



Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

åh såå söta!

2011-10-09 @ 21:04:02
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback