My very last weekend in England.


Jag och Sara.

så det var dags för Halloween, vi åkte in i lördags, vi kilade och fikade på starbucks med ett gäng brudar/killar.
innan vi mötte upp Briitta vid stationen och gjorde oss iordning i världens fart, och drog till Universitetet!



Emma.



Jelly-shots! .. Sara, Sam and meeeee.
btw - så såg jag en som var utklädd till Johnny depp i Fear and loathing in Las vegas.
och jag var den enda som såg att det va de han var utklädd till, WIHO!

Jag: heeeey, you must be Johnny depp in ....
Han: YEAAAAAAAAAAAH !! FEAR AND LOATHING IN LAS VEGAS!! YOU'RE THE FIRST ONE WHO NOTICE !!!!




vi drog ut till Arena efter Collegepartyt - Collegefesten var absolut trevligt, mycket svenskar dock.
och LITE för trångt.



vi var små kattungar - jag och fina Briitta.



Jag, Hannah (nya aupairen) och Briitta.



på söndagen efter en god frukost på hotellet, mötte vi upp Matilda och Melanie - även Sofia kom en runda.



Matilda, jag, Melanie och Briitta.

Det var den fina helgen, min fina sista helg - igårkväll följde Briitta med mig hem och spenderade natten här.
hon åkte precis hem ... och jag vet inte hur sorgligt det var.
vi hade så himla fint igårkväll .. så flummigt av trötthet, för ingen av oss är 100 procent friska.

Jag: så sitter det en tomte där...
Briitta: Vadå?! en riktig ???
Jag: aa ... eller ja en person alltså, den riktiga blir väl svårt?!
Briitta: VA?!
Jag: VA???
Briitta: ja en person .... eller jag tror tomten finns ändå, eller nu är han kanske död, MEN MIN MORMOR BOR BARA EN TIMME FRÅN HONOM I FINLAND!!!
Jag: jaaa, det blir nog bra det! ........... (nedrans finnar)

men nu har hon åkt, och nu ses inte vi på flera hundra månader.
även om david har försökt få med mig till London på nyår, för att fira med dom ... men det är deras lilla gäng.   - och jag hinner nog inte ändå!

men vi klickade så snabbt och det var så enkelt och vara sig själv med dig!! 
vi tycker väl det mesta lika dant, och vi känner det mesta lika dant ... i dont know.
nu känns det tomt, jätte tomt - och nu blev jag jätte blödig eller? JAAAA!
det händer inte ofta det - fina fina fina du ... jag kommer helt enkelt sakna ihjäl mig.
vi får la blir brevvänner, lite roligare än mail&skype! JAAA LETS DO THAT !!! ooorrr?

- nu ska jag ner och leka med kidsen två timmar .. Hannah har skött de mesta idag, så jag kunnat spendera resten av tiden med Briitta. måste packa också.


Kommentarer
Postat av: Briitta

Jaaaaaa! Brevvänner är grejen. Det kör vi på. Och när du saknar brittiskt eller svenskt snask så kommer det på posten. Det vet du! ;)

2011-10-31 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback