Halloooowweeeen!



vi satte igång med och baka, för full rulle! jag vet ifan vad vi bakade, och det ser as äckligt ut för att våga äta det.


Gracie ville vara en snickare, skon hon håller i handen är verktygslådan "just as daddy".


Hannah som kom idag - jätte trevlig ofc, och philippa gillar henne, gracie säkert också.
men hon dras som vanligt mer till mig, än till någon annan typ, philippa gå till alla och gracie ta LÅNG tid.
förutom mig, hon var den som det gick fortast med när jag kom  - ja vi passar ihop helt enkelt.
Gracie är häxa (till höger) och Philippa är pumpa (till vänster)


som ni ser i bakgrunden, ville alla dansa och göra lekar, inte våra kids, som fortsatte måla.


jag och mina två, jag är katt - blev inget skelett, nåååväl.
får se hur mycket uppdatering det blir imorgon här, vi åker in till Exeter efter lunch typ.
och sen festar vi hela natten lång och ta in på hotell - KANON! - jag får nog vara katt imorgon också.

men också sista helgen med Briitta ...... gud tungt det känns då!
nåväl, det blir en toppen helg, I'm pretty sure.

mamma: skype imorgon 11-12 din tiiiid.

haft en fjäril i mitt rum hela dageeeen, och blev tokig för den satt i lampan, sån kineslampa, så flög ju omkring där inne lagom glatt, Cathy ha varit och hoppat i min säng och försökt få ut den.
tillslut släckte jag min lampa och tände i hallen och hoppas på att den skulle flyga ut ...
alan kommer upp "WHY ARE YOU SITTING THERE IN THE DARK?!!!!!!" - THERE'S A BUTTERFLY IN MY LAMP!!!!!
så han tog ner hela jävla lampan istället och kastade ut den fan! - guuuud så skönt.
hade blivit tokig inatt annars.

Alan: COME ON MAAALIN !!!!!!! YOU ARE SO SLOOOOWWW!
Jag: CALM DOWN, IM ON MY WAAAAY !!
Alan: MAAAALIIIN !!!!!!
(han kommer upp och hoppa in i mitt rum)
Jag: WHAT?!!
Alan: I dont want to scream at Hannah yet, maybe in two weeks, haha, or do you think its fine?!
Jag: haha knock on the dooooor and be the ass you usually are ;)

Alan: did you only have two pizza slices???
Jag: yeah, so?
Alan: no, with that big mouth .... thought you would have ten.
Jag: well, with that stomach you have, I thought you would have 20.
Alan: haha good one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback