Knowstone - Exeter - Axminster.



vad fin helg vi haft - jag och den här fina tjejen.
mött så mycket nytt svenskt folk, blivit uppraggade av britter.
som inte visste att tvillingar är TVÅ stycken - stackars fan.
köpt mina "piece of heaven" vantar här inne.
kikat på Pretty Little Liars, fikat, ätit, pratat, pratat och pratat, och sa jag pratat?
jag gjorde nog det ja.


vet inte om jag sa de - men Briitta pluggade på santa barbara förra hösten/ ivåras.
tillsammans med min syssling david, och helt spontant berättade han att hans vän från SB var aupair i Devon.
och jag kontaktade denna märkliga brud, som visade sig bo ett stenkast härifrån.
och inte nog med att hon pluggade i SB, utan även journalism.
men är du inte lite sugen nu briitta, på att joina mig där nere? med lite kurser istället ;)

detta var ju såklart min sista långhelg med fina bruden!
waaaaah - kommer ha så tråkigt på helgerna nu utan diiiiig.
- men en sista helg nästa helg såklart, looovely.

nu ska jag föra över pengar till Matilda.
för vi ha köpt biljetter till Los angeles, den 6 Januari lämnar vi Sverige.
- lite lame att behöva ta sina egna pengar, CSN-pengarna får man inte förens Januari.
men så kan det gå.

Men nu börja en ny vecka, min sista vecka.
jag ska packa, rensa ut, flytta ut, så förhoppningsvis gå det fort.
och efter denna fina helg, kan jag nog överleva ett bra tag!

Kommentarer
Postat av: Briitta

Åååh jag saknar dig redan fina du! Och JAA jag blir sjukt sugen på att slänga in ett par kurser till hösten. Hur kul vore inte det? ;)

2011-10-23 @ 23:19:39
URL: http://briittas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback