Heeeeeeeeelg.

Helgen ser ut som så att jag åker mot Exeter runt 1-tiden, hoppa runt där inne lite.
för att sen ta bussen mot Tiverton och möta upp Briitta, sleeeeeeeepover.
- imorgon ska vi åka till Torquay, en bit utanför Exeter, precis vid havet, jag ha vart där en gång innan, men då med familjen, så var ju bara att kuta igenom halva staden! - nu ska det njutas av engelska rivieran.
briitta följer med mig hem på lördag, och på söndag finns det ingen plan, men oj vad det låter som en bra helg?

min sista ensamma helg, och jag få spendera det med tjejen jag kommit närmast här.
hur det nu är möjligt att klicka så snabbt med någon? - fint iallafall.
kommer sakna sofia, sanna, matilda och melanie också, hoppas på att se några av dom nästa helg tillsammans med Hannah.


anyway - min fina vän åker den 6 November, vilket betyder vi kommer ha 2 dagar tillsammans!
ni förstår om ni läser mitt panikinlägg under - hon åker till Schweiz - landet man gå googla till varenda jävla gång!!!
VEM fan kan ens stava till schweiz direkt upp&ner? fan lättare och skriva switzerland!
men fick sms kl 6 imorsse att "det var det första jag tänkte på, om vi hinner ses eller inte, men det gör vi ju nu"
- helt faantastiskt.

- ha en super heeelg, I know I will.





ny skjorta btw, och så kliade det i näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback