Sverige - Holland.

kan inte se fotbollen, men jag hittade Radiosporten som äntligen sänder något utanför sveriges gränser.
annars står det alltid "kan inte sändas utanför sveriges gränser" - är ganska så trött på den skylten.
och vem älskar inte Lasse Granqvist? så jävla bra sportkommentator, LOVE!

VAD ÄR DET SOM HÄNDER RALF?!!! DET ÄR MÅL HELA TIDEN, ÖVERALLT, OJOJOJ !!!
- ralf må ju vara den tråkigaste för den delen.

men det gå ju åtminstone bra för sverige just nu, leder mot holland med 3-2 - WIIHOO?!!!! 
KAN VI KONSTATERA NU ATT MAN INTE BYGGER ETT JÄVLA LANDSLAG PÅ ZLATAN?!!!!!!!!!!!!! - JAAAAA
även om jag är så trött på svenskt landslag, vi har ju kapacitet? svensk fotboll ÄR ju bra.
men vi har inte spelat bra på flera år ... jag borde blir tränare, och sen kicka zlatan.

Här är förresten är liten goding med Lasse, från förra året - jag älskar denna!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Super kasst det där med TV i utlandet!

Sverige spelade faktiskt bra fotboll de jag såg dvs.

Asgarv till sportkommentatorer, det 'är bäst!

2011-10-12 @ 17:15:04
URL: http://hesakrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback