Love this.

snabb uppdatering.

igårkväll var vi i Knowstone, där Briitta bor, på en gård, med hästar, hundar och fan vet allt.
var så mysigt och gosa med hundar och se en annan del av england, hästfarm är väl så typiskt england!
mysig familj.

idag har vi varit i Exeter, tog oss en fika, stötte på Sanna och Sofia - har man varit här ett tag då?
om man helt plötsligt möter på folk man känner bara sådär ... otäckt skrämmande på ett kul sätt.
- efter Lunch så hörde jag andra svenskor ... så vi hoppade på dom, 4 tjejer som pluggade här i Exeter.
och den ena kände folk i Ronneby, och ja världen är för liten kom vi på ... för liten.

så vi bestämde oss för att ta en till fika med dom, vilket var super trevligt.
att få träffa lite nytt folk, och få höra hur det är att vara 20 år och plugga på universitet, och inte 20 år och jobba som aupair! (y) well, utbyte facebook (viktigt) så får vi se om man träffa dom igen.
varför ska man träffa så mycket fint folk när man ska åka hem? är ju så typiskt.

har köpt vantar ..... det är som att komma in i himlen för händerna.

Jag
: Briitta, du MÅSTE känna på vantarna, det är så man döööö.
Briitta: MEN GUD !! jag vill typ bo i dom!
Jag: alan, känn!!
Alan: jaaaaaaaaaa gud.
Cathy: OJ !! det där är riktiga fina vantar.


NU ska vi se pretty little liars, haaaa det super.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback