I owe you one.

har satt upp lite nedräkningar i högerspalten.
hade först hur många dagar det är till Sverige, men eftersom det inte är Sverige jag längtar efter, utan slippa vara aupair, så satte jag upp när jag slipper det! - så fint va! - ska nog överleva vara aupair till i 23 dagar, och typ 10 av dom är jag själv.

blev precis otroligt trött, men insåg att jag ha sovmorgon till halv 2 imorgon.
så GUD vad jag ska sova, hoppas jag sover lika gott som jag gjorde inatt.
har jobbat lite övermycket idag, "SO GREATFUULLL!!!!  I owe you one!!!!!"
slapp jobba på fredagen, fint tyckte jag!

naeeej, fixa lite skitsaker nu och äta ostbågar, för tesco (mataffären) kom med hemleverans idag.
så vi har så mycket mat att det trillar ut ur alla skåp, kyl, frys osv.



Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Ångrar du att du åkte tillbaka eller känner du bara att det är en skön avslutning?:)

2011-10-04 @ 20:57:07
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback