freeeeee

det är onsdag - jag är ledig hela dagen - kan det blir bättre?
jag ska ta mig världens längsta bad, sätta igång och packa/rensa, och flytta över en hel del saker till gästrummet.
ta en lång lunch, slappa framför lite bra serier och njuuuuta av tystnaden.
familjen har åkt iväg över dagen, till Plymouth ... och ja, det hade kunnat vara kul, om det inte var att dom skulle träffa cathys bästa vän plus 4 barn till henne! - och sen vill jag spara pengar, det går inte när plymouth har ett as bra shoppingcenter!

något jävla monsterljud som tjuter i huset, fan kommer det ifrån!!!
men nu ett bad - hatar egentligen bada, för man bli fan inte ren, men jajajja, när man väl ligger där så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback