Band of brothers <3

har sätt filmen "Jag saknar dej" - ingen höjdare, men nu har man sett den iallafall! 
men jag är inte direkt för snyftfilmer eller kärleksfilmer - KRIG KRIG KRIG.
därav köpte jag Rome idag, säsong 1 .. ska se om det är nåt och ha, sägs vara bättre än band of brothers?
det är ju dock jävligt svårslaget!

ska dock visa matilda nu lite riktig band of brothers, fina fina serier.

två veckor till ny aupair - om två veckor befinner jag mig i gästrummet.
känns rätt fint faktiskt - sängen där är ju as äcklig, men ska inte röra en fena när hon kommer.
heeehee! - men tror inte jag är trött på england, jag älskar england, england ska bli mitt hem.
och tror inte jag saknar Blekinge, för jag vill så gärna fly därifrån också.

allt jag behöver är nya äventyr ... och innan dess lite svenskt. 
- hörde ni hade det kallt där hemma? - HAHA -2 när folk steg upp? VI HAR 18 !!! SUCK ON THAT.

Kommentarer
Postat av: cäääjs

fuck yooou :( snart kommer du hem och då är det ÄNNU kallare, mohahaha :D

2011-10-15 @ 05:12:46
Postat av: cäääjs

fuck yooou :( snart kommer du hem och då är det ÄNNU kallare, mohahaha :D

2011-10-15 @ 05:12:56
Postat av: angie

Jag har fått en match nu som ville prata med mig och vi pratade precis, dom verkar vara superbra och jag vill verkligen att dom ska bli min final match :D

2011-10-15 @ 20:04:49
URL: http://angieaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback